Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

måndag 11 maj 2009

Madonna


En så fin liten magnet, som är handgjort av en tjej i Köpenhamn. Blev så glad att jag fick köpa den i min favoritbutik,då jag frågade efter den tjejens alster..hade några andra sedan tidigare. Tyvärr gör hon inte sådana fina saker längre, då hon gör annat efter att ha utbildat sig inom design. Det är en magnetisk baksida som jag tror hon har köpt från loppisar i Frankrike tror jag. Sedan söta bilder och pärlor och tårtpappersdekorationer..Sitter på mitt kylskå, men kan även hängas var man vill egentligen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmmm...nu e d bevisat att jag håller koll på dig...inte bara på jobbet ;)Icke en dag passerade utan att jag sniffade mig till din sida igen =) Hi hi *