Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

måndag 11 maj 2009

Det fina fatet


Blomman fick jag i present och fatet likaså. Nu är den fylld av druvor, päron,bananer & krispiga äpplen. Minst tre frukter om dagen är bra för lilla magen!;-) Eller hur Tina? =)

2 kommentarer:

Sussi sa...

Fint fat, frukt är bäst!

Anonym sa...

Jaaaaaaa....
Va bra....
Frukt ät bättre än chokla......

Som jag väntat att få höra dessa sanningens ord från dig lilltösen ;)

Puss Tinisen*