Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

måndag 11 maj 2009

Kors & kristall


Ett ganska nyinköpt kors från Filipiana här i Göteborg, tyvärr upptäckte jag att det fattades någon diamant..menmen,det var den sista så det får väl vara så..lite shabby..;-)
Kristallvasen är fyndad på loppis och står som dekoration med korset på en spegelbricka inköpt i Fredrikshamn.
En av mina väninnor ska praktisera i Köpenhamn, lucky me! gissa om jag kommer åka ofta för att dels hälsa på men även att shoppa fler finfina saker minsann! Danmark är något visst tycker jag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst...dänske winebröööö...men jej föredrager buller fra trollehättan ;)
tack för mig hälser frö-planteraren*