Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

fredag 6 februari 2009

Min favorit


Leilas otroligt vackra inspirerande kokböcker är så fina! den här fick jag av min mor & far för en månad sedan! hurra!! vill gärna ha allas hennes färgrika böcker..och gissa om jag ser fram emot hennes nya livsstilstidning? ;-)
Boken får stå framme och sprida glädje på mitt gamla vita skåp. Någonstans har jag en gammaldags bokhållare, så jag funderar på att lista ut vart den ligger & använda den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååh,att jag själv inte tänkt på Leilas kokböcker som ett perfekt presentval till dig...
Kommer ihåg nu att du talat gott om hennes bakprogram =)
Tur att du har dina kloka föräldrar!
Kram Melodifastival fanset