Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

fredag 6 februari 2009

Bedårande


Visst är min gästbok helt ursöt?min andra gästbok som jag fick för över tio år sedna av min väninna LIsa, den är fylld av allas roliga anteckningar & bilder genom åren. Har vänner från hela världen representerde i gästboken, jättekul att ta del av.Men nu var det dags för en ny en, och jag fann den i en pyttebutik nära gamla skatteverket. Var inte så dyr heller som tur var.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken vacker liten skapelse du hittat,den verkar passa perfekt hemma hos dig!
Ser fram emot en inbjudan för att lämna min signatur i den =)
Kram Tina*