Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

lördag 7 februari 2009

Gammalt & nytt


Här ser ni en favorit i repris, min kökslampa som är virkad. Jag fick glasdekorationer från min väninna Linda, som tyckte att dessa blingbling passade så mycket bättre hemma hos mig än hos henne!tog en stund innan jag kom på vart jag skulle ha dem, så nu pryder de lampan min.
N'r jag blir rik och vinner en massa pengar..då skall jag köpa en riktig kamera som kan ta finfina bilder som gör att bilderna blir ljusa!alla bilder jag tar under,tja,typ,11 månader,så är det ju så mörkt ute att bilderna tyvärr blir mörka ändå..grrr...trots att jag tänt upp alla lampor som finns..;-)

Inga kommentarer: