Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 29 oktober 2008

En önskad favorit

När jag var liten hade jag en gungstol i mitt rum, men den var i lackad furu och had einte så djupa medar. Så när jag den här på Holmens marknad, så ville jag absolut försöka få med den hem...för 300 kr. Lät den vara ovit under en vecka,men den liksom störde mitt öga...så dags att måla den! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha,det var inte dåligt att "Snövit" stod ut i en hel vecka!Men visst gör den sig bättre i vitt!!Ser ganska liten ut?Är det barn-size på den?

Gunggumman