Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 29 oktober 2008

Daaaadam!!

Nu blev den så fin så fin...har även hängt en grå låtsatsullpläd över ena karmen..
Jag kan bara sitta i den, för jag upptäckte att när jag gungade i den så blev jag åksjuk! fniss...japp,det är dagens sanning..Kan inte ens gunga på en vanlig gunga på lekplatsen utan att må illa...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den gråa låtsasullpläden utbredd i hela gungstolen å man hade slumrat fint :)Tycker gungstolar är jättemysiga,helst då med mjukt underlag som man kan gotta ner sig i...annars blir det inte särskilt bekvämt och för ont i rumpan under längre stunder =/ Hade en nice sådan i förra bostaden,men den åkte ut i flytten för några år sedan pga platsbrist...
Får njuta av bilder på din fina istället!

Ha det gott,
JJ:s Lill-rumpan*

Anonym sa...

va vacker den blev målad å klar =)
Snickrade själv ihop en liten gungstol förra året,som jag målade vit och sedan skrev min systersons namn på i ljuvligt blå färg!Ja,en födelsedags present till honom såklart!I dagarna är det kalasdags för lilleman igen och jag har precis pysslat ihop en fin bild/blädder/peka bok =)

ta da Världens bästa moster*