Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 29 oktober 2008

Så fin

Världens finaste bibel fann jag på en loppis. DEn är cirka 10 centimeter tjock,med guldinslag. Inuti finns färglada bilder omvartannat. Den ligger framme på mitt soffbord.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilken vacker bibel du kommit över :)
Har själv en svensk version i samma format som är över 100 år gammal,den känns lite speciell då den funnits inom släkten...dock inte lika fin som din,då omslaget bara är brunt.Så den ligger inte framme utan får Rest in peace i linneskåpet ;)

"Nostalgi-trippan"