Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Ta det Piano


Här är min nyinköpta pianostol, från en loppmarkand i stan. Började med att bara sätta ett tyg över sitsen då det andra var riktigt fult,smutsigt och hade ett brännmärka av ett strykjärn på..Men nu ska det målas vitt såklart..använder den till mitt gammeldags skrivbord där min laptop finns. Skulle vilja ha tag på fejkfårpäls, men vet inte vart man kan finna det. Såg i en annan blogg att hon använt "fusk-fårpäls". Undrar om det är fleece eller vad..vet du?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket vackert tyg du valt Malin!Stolen blir nog helt underbar när den är färdigmålad...väntar på bild ;)
Hälsar Stortån