Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Fluff


Världens finaste fluff-filt finns i min soffa att mysa under nu när hösten drar in över landet..dramatiskt va? ;-)
Jag skulle gänra vilka ha en en annan filt som är liksom bubblig, kanske är det Ceannis, jag vet inte..Å sedan såg jag en annan jättehäftig som man skulle kunna sy själv också!ha!med halvstora fluffiga fyrkanter, så Tina, det är bara att sätta igång och bevisa dina sykunskaper som du brukar skryta med varje dag. (jag väntar fortfarande på Thildedockor,fniss..jag får nog köpa en sådan av Faster Atta tror jag. För jag kan inte sy (läs vill inte!). Det är så mycket pillepill för att sy. Så jag kan klippa 300 fyrkanter så kan Tina sy dem,fniss,bra va?

3 kommentarer:

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej!

Tack för din kommentar i min blogg. Ja, det är ett äkta fårskinn som jag har i stolen. Jag vet tyvärr inte var man kan få tag på fuskskinn men kolla om du har en större tygaffär i närheten - de har kanske?

Ha en toppenhelg!

Anonym sa...

Hrm...thildedockan e på väg ju ;) Men idag ska jag använda mina sy-kunskaper till att lappa igen ett hål i skrevet på JJ:s bror Puttes jeans!(Hur det uppkommit förtäljer icke historien?!)Bara 300 fyrkanter,äh hur länge kan det ta? Synd jag inte hade dem här nu,så hade den varit klar att linda in dig i på jobbet imon ;) Ha ha... Hälsar stor-sy-fräsaren Tina den fina!

Anonym sa...

Ser fram emot nästa uppdatering av din makalösa sida :) Är nyfiken på vad för nytt som pryder ditt vackra hem nu?
Hälsningar JJ:s prinsessa