Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Litet lapptäcke


Här är barnsängen till Alvin. Hoppas han kommer ligga still och somna i den bara, sängkanten är inte så hög direkt. Så han kommer väl klättra i och ur tusen gånger..Lapptäcket köpte jag på Outlet i Kungsbacka,det är ett känt märke som säljer örngott och påslakan också,men jag har glömt namnet. Tyvärr stod det ingen lapp på den heller. Kan det vara Gripsholm? Hmm,vet inte, men tycker det är så fina färger på täcket. Lakanet är egentlgien en sådan där handduksvepa, men jag tyckte det var perfekt att ha i sängen, det är ändå för varmt att sova med täcke ännu...som tur är!

1 kommentar:

Anonym sa...

O så söta små apor!! Vill ha....
Fantastiskt fin sida också.