Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Lampskärm


En lampa till mitt kök. Var osäker om jag tyckte om den eller inte först, då det är guld överst. Men jag högg tag i den och insåg att den var ursöt. Det var en annan familj som skulle vilja ha den, de hade hållt den först med ville sedan ha den. De hade tydligen också bara vitt hemma hos sig..Men jag försökte dämpa mitt dåliga samvete med att de faktiskt både hade familj och eget hus att sysselsätta sig med istället för en lampskärm..egoistisk..japp!;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fiiiiin den var! Den var du värd =) Inge dåligt samvete hät inte ;)