Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Förändring


Här ser ni ett steg i förändringen med att öva på färger. Förr i tiden hade jag ett hem med bara färger, precis överallt..men de senaste 4 åren så orkar jag inte med färg..inte överhuvudtaget...Vill bara ha ett lugn i mitt huvud när jag väl kommer hem från arbetet. Men, nu testade jag ett par gardiner som jag tycker om, de köpte jag på ett köpcentra efter Bengtsfors för ungefär fem år fyra år sedan. De har bara legat där i lådan. Men nu har jag haft dem uppe i tre veckor, så nu ska jag testa en annan färg. Fyndade nämligen ett par gardiner förra veckan..

1 kommentar:

Anonym sa...

vackra gardiner,matchar perfekt när den beige färgen kommer igen i den söta lurviga på sängen!
Hänger de kvar än?
Har oxå bytt färg å fixat i sovrummet nyss,härligt! Och det blev jättefint!
Tack för inspiration från din sida ;)

Kram Hemma fixaren*