Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Home sweet home


Hemma är alltid hemma, det är så himlans skönt att komma hem efter en lång dag ute. Hemma är det tyst och lugnt och en härlig inbjudande soffa som vill att man ska hålla sällskap! Här är min bästaste Ikea-soffa som jag Adore! Min syster hade en likadan men hon avskydde den, hon tyckte kuddarna bara gled ur soffan. Jag undrar alltid hur sjutton hon lyckades med det. Tyvärr bor hon hundra mil härifrån och har hund, så jag kunde inte köpa henne soffa också. Jag har en till vit soffa från Ikea,men den, den är riktigt obekväm den,hahaha. Dessutom har stoppen i ryggkuddarna liksom dunstat bort på någor skumt sätt..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh...den skulle man lägga och knapra barkmuffins i =) Sicken njutning!!

Anonym sa...

Vilken inbjudande soffa du har att mysa i under hösten!
Har själv nyligen "vinterbonat" i vardagsrummet och äntligen fick mina oanvända lila elefantkuddar sina platser!Fick dem av en gulle kompis som shoppat i Malaysia ;)
Ska krypa tebax dit nu...till soffan alltså =)
Ha det fint,
hälsningar en lill snuva