Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Barnstol


En jättefin barnstol snubblande jag på häromveckan på en loppis, femtio pix bidde det. Tyvärr hade någon oansvarig person kletat en hems gul färg över karmarna och tyget, typiskt! För det fina med den här stolen är att den är handgjord, och väldigt fint ihopsatt. Så vete sjutton hur jag ska göra om det..menmen, sålänge blir det att måla om den vit och använda det gulliga rosöverdraget som var med. Det får ni se när den är tvättad och målad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått med den misshandlade stolen? Blivit vit å fått nytt rosigt tyg än? Vill gärna se resultatet!

"Malaysian"