Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 2 april 2008

Grönska


Så skönt att köpa nya växter nu när våren förhoppningsvis är på väg. Här är en dekorerad murgröna. Ett plåthjärta från en butik i Borås på Trandared och en Madonnabild köpt i Danmark i höstas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det härligt =)Vilken underbar skapelse du knåpat ihop! Har själv prytt mitt kontor idag med ljuvligt gula vårblomster!Inspirerande sida.....vi ses igen =)
Kram Morgon badaren

Anonym sa...

Hej du! Saknar mer inlägg å vackra bilder från dig å ditt liv =/ Länge sen du uppdaterade nu...väntar med förtjusning!
Hälsar Tina lilltroll*