Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 2 april 2008

Loppisbudskap


Den här tavlan fann jag på en loppmarknad för ett halvår sedan. Den är handsydd och sedan inramad, den är jättefin tycker jag. Texten "Var rädda om varandra" borde egentligen hänga på varenda dörr i hela Sverige..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller absolut med om din fina tanke!Har också nyss blivit ägare till en jättefin tavla med "Vänner är som änglar..." text! I just love it!
/Poeten

Anonym sa...

Grattis till fyndet! Har den hittat nån plats hemma hos dig ännu?
Håller själv på att brodera en skapelse nu med texten A.J ...och att stort rosa hjärta!
Vad det står för är lite hemligt*hi hi*
Men det hade nog gått fortare att få den klar om jag inte vore så disträ =/

Nicke Nyfiken