Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 13 augusti 2008

Superbäst surprise

Här ser ni (skulle sett världens gulligaste present!) men, som vanligt så är det alltid nåt som inte fungerar när jag väl försöker..suck..ny dator som förmodligen innebär värsta brandväggen och då vill den inte kunna lägga in bilder!! någon som vet hur?? Mottager tacksamt expertis....;-)
Men den som väntar på något....(väntar alltid för länge, jag jag vet!!) så kommer ni se vad jag fick i posten idag av min goaste kompis Tina! Söt & snäll som en Ängel e hon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh,lyckans ost som har henne till vän *suck* Hon verkar ju helt underbar =)Ja,faktiskt som den bästa personen i hela världen,he he!Lägg in ett foto på henne oxå...snälla ;)
Hälsningar anonym