Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

måndag 11 maj 2009

Våren är här


Och då måste man se på Leilas matserie som går nu. Hon har så fantastiskt goa saker att bjuda på och hennes fina små pryttlar vill man ju också ha i alla möjliga pastelliga nyanser. Jag har nu flyttat till en annan lägenhet så hela helgen har gått åt till att måla vitt överallt. Gissa hur många liter färg som gick åt..(nja,har ju iof ett rum kvar..)JO,drygt 20 liter! det ni! så jag hade färg typ överallt kan man säga!
Jag visar bilder så fort allt är i sin ordning igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kollade oxå Leilas program som gick igår söndag...vilket underbart litet vitt strandhus hon huserar i *suck* Ett sånt ska jag ha när jag blir stor!
Blev inspirerad av henne igår...men ännu mer idag när jag till min stora förtjusning upptäckte att makalösa malin har gjort en makalös uppdatering ;) Tack för den!Hälsar Chokla biten