Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

måndag 11 maj 2009

Home Sweet Home


En bild med mobilkameran. Inför fotografering med tidningen Hem & Hyra, så hade jag lite vårblomster och lite godsaker framme. Skålen är fantastiskt vacker, fick den av mina goa vänner Gloria & Åsa på min födelsedag. Den är gjord i gjutjärn,så den väger en hel del.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå,ska du vara med i tidningen? När kommer det? Va spännande!
Mvh Alfa-grodden*

Anonym sa...

När kommer det reportaget?
Vill inte missa det!
Kram blonda lång håret*