Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

söndag 8 februari 2009

Mitt skrivbord

Jag var på lunch med min vän Björn, och vi gick förbi en bil där en person höll på att lägga in ett fint skrivbord.- ett sådant fint skrivbord skulle jag vilja ha! utropade jag..
-Jag har ett, som du kan få..det står på vinden...säger Björn..
Så fick jag då det finfina skrivbordet som jag raskt målade om till vitt. Sedan en text på bordsytan, så är dataskrivbordet komplett!;-) Ser ni de fina beslagen?en Ikea-pall passar att skjutas in under bordet när jag inte använder det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va tjusigt...men vad betyder den skrivna texten?
Kram daglig besökaren*