Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

lördag 7 februari 2009

Gammal lampa


Fyndade två olika slags gammeldags lampor en lördag. Så fina så fina!jag vet inte vilket material det är i dem, men de pryder mitt hem perfekt!Lampskärmen är inte i så fint skick direkt, så jag söker efter en i tyg med monogram. Tänkte försöka få min mor att sy två stycken..eller rättare sagt,hmm...6 stycken skulle jag vilja ha. Både till sovrummet och i vardagsrummets lampor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här händer det visst grejer hela tiden,med nya uppdateringar titt som tätt-me like!
Lampan var kanonfin!Har inte sett nåt liknande med "plåt" fot.
Bra kap =)
Ha en trevlig söndag,hälsar Rumpnissan