Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 7 januari 2009

Tjeckiens framsida


Har precis varit i Tjeckien och åkt skidor..eller,tja,försökt att åka i alla fall..
Första dagen missades på grund av båda (sant!) bussarna gick sönder innan vi skulle åka på färjan..så vi kom tio timmar försent.
Andra dagen: liftsystemet stängt på grund av blåst
Tredje dagen:spöregn-blev ett åk i slushpuppie
4,5 dagen: okej,blandat snö,blåst och regn..gick helt okej att åka förutom att det kändes som tuggummi under skidorna.
Sista dagen:
Se bilden bredvid!! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad vackert!Även om inte skidåkningen blev den bästa,så verkar utsikten vara fantastisk!
Hälsningar Alladins choklad hjärtan ;)

Anonym sa...

Hej.
Hittade precis in till din blogg. Super mysig=) Verkar som du fyndar mycket på loppis och det vill jag också göra. Har du tips på några bra loppisar så hade jag blivit super glad!!!