Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

onsdag 7 januari 2009

Glittergranen


Här är min pyntade låtsatsgran, då jag for till Borneo & Tjeckien under december månad..så kändes det ok med den här granen. Allt i puderrosa & vitt såklart. Men,nu är den bortstädad och det kändes konstigt nog ganska skönt. Nu är ju äntligen våren i sikte och då vill man ju ha in fina blomster istället!

1 kommentar:

Anonym sa...

DET kallar jag positivt tänkande *ha ha* Att våren är i sikte redan den 7 januari i gråkalla Göteborg ;)
Men jag håller med dig...hörde fågelkvitter när jag gick till vagnen igår morse,så det så!
Och nu till helgen så drar en riktigt frisk vårvind in över Stockholms området har jag hört!
En liten solstråle är tydligen på väg dit...
Trevlig Helg önskar "Frikortet"