Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Vardagsrummet


Se vilket bedårande bord jag lyckats köpa på en av mina favoritloppisar. Ett handgjort bord som nog måste bli vitt tror jag. Egentligen lovade jag min kompis Öydis att inte måla det vitt...-Lova! sade hon. Men jag måste antingen olja in det, eller måla det vitt, för den är så torr. Oljar jag in det så blir det sådäringa mörkt och urtrist vetja! Och det vill jag verkligen inte ha! Dessutom är det jobbigt för mina ögon med en annan färg än vitt,fniss...jag försöker verkligen på att träna in nya nyanser..men fy vad jobbigt det är..jag skojar inte ens..det kan mina vänner intyga! ;-)

Inga kommentarer: