Varmt Välkommen till MakalösaMalin

Här inne finner du bilder & text av mig och mitt vardagsliv. Förhoppningsvis tycker du som jag att bilder får man aldrig nog av! Alla bilder tar jag själv och du får självklart låna om du uppger mig som referens. Titta, läs & kommentera gärna om du har lust. Tanken är att vara en liten glädjespridare med färg & inspiration- för just dig...Älskar inredning,Danmark,Frankrike,vitt & kreativa själar...Klicka på bloggarkivet för att se alla inlagda bilder på en gång...
Välkommen...

torsdag 14 augusti 2008

Mitt hjärta e ditt..

Ett superfint gulligt trähjärta. Köpt på en mysig butik i Kungälv, det är två systrar som driver det. De gör superfina tavlor till högtidsdagar. Det här hjärtat köpte jag i påskas då jag var där och hade påskapyssel tillsammans med dem en kväll. Ni ska få se bilder på mina påskaägg också..

1 kommentar:

Anonym sa...

OCH MITT HJÄRTA ÄR DITT!!
FAAAN VA SNYGG DU ÄR RARING!

PUSS CLEMENTINE